Zo word je de beste retailer

{"autoplay":"true","autoplay_speed":"3000","speed":"300","arrows":"true","dots":"true","rtl":"false"}

 

Intergamma heeft een nieuwe leeromgeving. Voor alle medewerkers van het hoofdkantoor, én voor alle medewerkers van de bouwmarkten van GAMMA en Karwei. Mobile first, met korte leermodules en gamificatie-elementen. Het nieuwe leren waarmee je als bouwmarktmedewerker zelf bepaalt waar en wanneer je leert. Hartstikke tof! Nu alleen nog een pakkende naam en de medewerkers enthousiasmeren zodat ze ermee aan de slag gaan. Daar weten wij wel raad mee. Op 1 maart gaat de introductiecampagne live.

 

Van vier naar één leeromgeving

Tot nu toe waren er de GAMMA Academy, Karwei Akademie, GAMMAgroeit in België, en in Franstalig België heette de leeromgeving GAMMA max. Hoog tijd om de krachten te bundelen en te laten zien waar de beste retailers het vak leren. Zo ontstond De Retail Academy.

 

Leren doe je zo…

Om De Retail Academy te introduceren ontwikkelen we een campagne met de nadruk op gebruiksgemak, tijd- en plaatsonafhankelijk leren en de andere voordelen van de nieuwe leeromgeving. ‘Leren doe je zo…’ is het thema. Eenvoudig op je mobiele telefoon, in korte modules en met leuke gamificatie-elementen. Jij bent als medewerker in the lead. Met een krachtig beeldmerk en een serie posters laten we alle medewerkers kennismaken met De Retail Academy.

 

Toolbox voor bouwmarktmanager

Bouwmarktmanagers worden als mentor van hun personeel gezien. Zij hebben een belangrijke rol in het enthousiasmeren van de medewerkers. Voor de lancering ontving de bouwmarktmanager daarom een toolbox met verschillende campagnemiddelen om hun medewerkers op de hoogte te brengen. Posters en tafelstaanders voor in de kantine, een korte flyer voor medewerkers en een leaflet met uitleg voor de bouwmarktmanagers. Districtmanagers informeerden we met een mail met daarin alle campagnemiddelen en de vraag de bouwmarktmanagers te ondersteunen. Intergamma liet ons na afloop weten dat de reacties enthousiast waren. Yes!

 

Wil je meer weten over dit project? Neem contact op met Liona

Deel dit artikel via: