Samen, plezier en doen!
De ‘Kracht van Kruidvat’ is door AS Watson in drie woorden samengevat: samen, plezier en doen. Dat zijn sowieso begrippen waarbij ook O2 zich goed thuis voelt, maar we mochten ook meedenken over de juiste middelen om deze campagne bij de Kruidvat winkels mee te ondersteunen.
De campagne wordt op een bijeenkomst voor filiaallmanagers afgetrapt, waar het campagne-logo geïntroduceerd wordt – opgebouwd uit grote piepschuim onderdelen. We ontwikkelen paspoorten waarin de Kracht van Kruidvat nog eens kort en bondig beschreven wordt en de oproep volgt wat jou en je team krachtig maakt. De filiaalmanagers kunnen op die manier intern aan de slag om de kracht verder te onderzoeken en uit te bouwen.
De campagne wordt ondersteund door video’s met spekende voorbeelden van de Kracht van Kruidvat, werkposters voor in de winkels, social uitingen en elke winkel ontvangt een setje ‘props’ om selfies mee te maken. Uiteraard helemaal in de stijl van de Kracht van Kruidvat en gericht op ‘samen, plezier en doen’. Logistiek ook een mooie uitdaging, want van al het materiaal maken we ook een versie voor de winkels in Vlaanderen en een Franstalige versie voor de winkels in Wallonië.
Wil je meer weten over deze campagne? Neem contact op met Krijn.