Click "Enter" to submit the form.

Een opfrisbeurt: van O2 naar OII

Branding en re-branding. Dat doen we. Voor onze klanten. Want een merk moet uitstralen waar je als bedrijf voor staat: eigentijds, herkenbaar en passend binnen de sector waarin je actief bent. Maar pas je dit ook toe op je eigen merk? Onze eigen branding? Die heeft al 10 jaar geen make-over gehad. Ik zeg: ‘tijd voor vernieuwing’.

Waarom nu?
Goeie vraag. We zijn eigenlijk al fashionably late. Maar wanneer is het juiste moment voor een re-branding? In de praktijk komt dat moment nooit. Iets met: bij de loodgieter lekt het altijd. Altijd druk met mooie opdrachten voor klanten of wachten op het perfecte moment. Maar na ruim twee jaar besloten we: no more excuses!

Eerste indrukken en tweede kansen
Ruim 2 jaar? Ja, ruim twee jaar geleden solliciteerde ik bij O2 Communicatie. Eerlijk gezegd, de eerste indruk van buitenaf was niet een “wow” moment. De klanten en het werk waren interessant. De uitstraling? Degelijk, maar ietwat gedateerd. Toch koos ik ervoor om bij O2 te werken vanwege de energie van het team, de klanten en het mooie werk dat hier werd gemaakt. Ik ben blij dat ik die tweede indruk een kans gaf!

En ik bleek niet de enige die dit zo had ervaren. Ondanks dat ons werk nog steeds voor zichzelf spreekt, speelt de eerste indruk een cruciale rol. Een van mijn eerste missies toen was om die eerste kennismaking met ons bedrijf te verbeteren – voor klanten en toekomstige collega’s. Onze branding moest een flinke update krijgen, passend bij de huidige tijd en trends.

Meer dan een make-over
En dat is nu gelukt: een nieuwe look en zelf meer dan dat. Het is een totale transformatie! Een make-over waarbij we altijd streven naar verbetering en vernieuwing, terwijl we trouw blijven aan wat ons heeft gemaakt tot het communicatiebureau dat we nu zijn.

Ik nodig je uit om onze vernieuwde eerste indruk te bekijken. Wie weet kunnen we je inspireren. Misschien kan het nieuwe OII jouw merk een boost geven!

Krijn