nieuwe merknaam met
waarde

Voor Brink’s waardetransport dient een nieuw tijdperk zich aan. Na een roerige periode wordt het bedrijf eind 2015 overgenomen door Wincor Nixdorff. De naam Brink’s verdwijnt in Nederland na 150 jaar van alle panden, geldtransportwagens, kleding en maakt plaats voor de nieuwe naam: SecurCash. Na een pitchfase krijgt O2 de opdracht om de rebranding uit te voeren. Randvoorwaarden: behoud elementen van het oude Brink’s logo maar zorg tegelijk voor een meer innovatieve uitstraling. En snel graag, want de rebranding is aanstaande.

Robuust maar intelligent
We ontwikkelen meerdere logorichtingen en kiezen samen met SecurCash de sterkste: een modern schild, robuust maar intelligent, met een visualisatie van het samengaan van de oude en nieuwe organisatie. SecurCash is enthousiast en wij ook.

Toepassing
Het logo werken we uit in een nieuwe huisstijl en in de toepassing van al hun middelen, zoals de website, het briefpapier en de visitekaartjes. Vooruitlopend op de uiteindelijke visuele identiteit kiezen we voor pragmatische, tijdelijke oplossingen, zoals het bestickeren van de huidige geldtransportauto’s en het vervangen van de vlaggen bij het hoofdkantoor. Het merk SecurCash staat en is de nieuwe, vertrouwde naam in het straatbeeld.


Deel dit artikel via: