CREATIEF
CONCEPT

Het creatief vertalen van een scherpe strategische analyse maakt ons anders dan andere adviseurs. Want in het creatieve concept komt alles samen. De essentie, het onderscheid, de emotie. Bij O2 is het ontwikkelen van een creatief concept niet voorbehouden aan de ‘afdeling creatie’. We zien het als een kernkwaliteit van al onze mensen. Daar nemen we ze op aan, daar leiden we in op en daarom zitten ‘de creatieven’ gewoon elke bespreking bij u aan tafel.

Ook voor merknamen en producten
Creativiteit zetten we niet alleen in voor campagnes. We werken namelijk ook graag mee aan het ontwikkelen van een aansprekende missie, veelzeggende kernwaarden, een nieuwe merknaam of de USP van een nieuw product of dienst. Zo verzonnen en maakten we de merknaam voor Stichting 180, de naam en ‘verpakking’ voor het product TOPs!, een complete serie ColorExpress knutselproducten voor bruynzeel-sakura, naam en verpakking voor het parfum Joy for Joy (by GF), het budgetspel C(r)ash en ‘De Agressiewijzer’ voor het project Veilig Werken in de Zorg.