CROSSMEDIALE
CAMPAGNES

Crossmediale campagnes, daar zijn we goed in. Hoe dat komt? Omdat we middelenvrij denken. En omdat we al 20 jaar bezig zijn om voor kleinere en middelgrote klanten en projecten 200% effect uit 100% budget te halen. Wanneer we onze keuken in gaan om een creatief concept en strategie te ontwikkelen zijn we met maar één ding bezig; hoe halen we het maximale resultaat?

De kracht van de combinatie
Zo combineren we moeiteloos radio, online & social met PR/free publicity en een symposium. Of mixen we het wildplakken van posters en statische stickers met lokale TV, fietsende billboards en een publieksevent. We bestickeren voor Mammoet taxi’s in Stavanger (Noorwegen), voor SalzburgerLand laten we het sneeuwen op het strand van Scheveningen, we selecteren één voor één de beste billboardlocaties voor een speciale actie van cruisewinkel.nl, drukken een compleet WK-schema op een festival chair en sluiten een ongekende joint promotion-deal met De Telegraaf Mediagroep.