EVENEMENTEN Sterk onderdeel van je campagne

“Doen jullie als communicatieadviesbureau ook evenementen?” Jazeker. Als ‘stand alone’ of als onderdeel van een totale campagne zetten we graag evenementen in voor het persoonlijke aspect binnen communicatie. Interactie, kennis en ervaringen delen, brainstormen, beleving, aftrappen. Van kernwaardensessies met 10 of 20 deelnemers tot en met een symposium voor 2.000 m/v.

 

Altijd vanuit een concept

Als we een evenement organiseren, dan doen we dat op onze manier. Dus met inhoud, vanuit een conceptgedachte. Vier jaar op rij organiseren we het grootste congres voor natuurkundigen in Nederland – Physics. Elk jaar met een ander thema dat overal in doorgetrokken wordt, van de batches tot de aankleding, van de catering tot de give-aways. Maar kleiner kan ook: acht sessies met steeds 50 medewerkers van Allerzorg om gezamenlijk inhoud en betekenis te geven aan hun missie, hun kernwaarden en daarmee hun manier van werken. En spannend was de aftrap voor de publiekscampagne voor SalzburgerLand op het strand van Scheveningen voor 600 enthousiaste deelnemers, compleet met vliegtuig dat het laat sneeuwen…