EVENTS

“Doen jullie ook events?” Jazeker. Als onderdeel van een totale campagne zetten we graag events in voor het persoonlijke aspect binnen de communicatie. Interactie, kennis en ervaringen delen, brainstormen, beleving, groots aftrappen. Van kernwaardensessies met 10 of 20 deelnemers tot en met een symposium compleet met minister voor 500 m/v.

Bijvoorbeeld
Startsymposium ‘Veilig Werken in de Zorg’, voor 500 medewerkers uit zes verschillende zorgsectoren in Spant! in Bussum. Van concept, tot brainstormen over inhoud, briefen sprekers, uitnodigingen en registratie, catering en techniek/regie (in samenwerking met een eventmarketingbureau). Acht sessies met steeds 50 medewerkers van Allerzorg om gezamenlijk inhoud en betekenis te geven aan hun missie, hun kernwaarden en daarmee hun manier van werken. Aftrap publiekscampagne voor SalzburgerLand op het strand van Scheveningen voor 600 enthousiaste deelnemers, compleet met vliegtuig dat het laat sneeuwen. Jaarlijkse kick-off voor zo’n 600 medewerkers van Oracle Nederland, vanuit een centraal thema dat wij ontwikkelen en zo inhoud, richting en creativiteit geeft aan het programma. Promotie en PR voor de opening van het ‘I am Brasil’ festival van AkzoNobel in Amsterdam (5.000 bezoekers), met mini-events op de Dam en andere toplocaties in de hoofdstad.