ONLINE &
SOCIAL

De inzet van online middelen en social media is vast onderdeel in onze communicatieplannen. We adviseren, bouwen apps, sites en communities, geven workshops en leiden op, we schrijven contentplannen, zorgen voor kwalitatieve fans en volgers, likes en posts en jagen aan met ondersteunende communicatie-acties, intern en extern.

Intranet, Facebook, Yammer, LinkedIn… 
Voor SalzburgerLand Tourismus onderhouden we het hele jaar hun Facebookpagina voor de Nederlandse markt. Voor Oracle zetten we social media in voor Oracle OpenWorld. Voor Stichting 180 bouwen we een social extranet, hun nieuwe website en integreren we de inzet van social media. IKEA helpen we op weg met Yammer. Voor Bagels & Beans maken we een spraakmakende en veel-oprechte-vrienden-opleverende ‘Say Bagel’-actie. Voor ‘Veilig Werken in de Zorg’ beheren we alle social media en voeren drie jaar lang alles uit, na ontwikkeling van strategie en opzet van de platforms. Daarnaast ontwikkelen we interne campagnes voor richtlijnen en goed gebruik van social media, voor bijvoorbeeld C1000 en Pon Holdings (internationaal).