CROSSMEDIALE CAMPAGNES DE KRACHT VAN DE JUISTE MIX

Crossmediale campagnes, daar zijn we goed in. Hoe dat komt? Omdat we middelenvrij denken. En omdat we al bijna 25 jaar bezig zijn om voor kleinere en middelgrote klanten en projecten 200% effect uit 100% budget te halen. Of het nu gaat om internal branding, het ‘branden’ van een organisatie, product of project, of het ontwikkelen en opbouwen van uw employer brand. Wanneer we aan tafel schuiven om een creatief concept en strategie te ontwikkelen zijn we met maar één ding bezig; hoe halen we het maximale resultaat?

 

De kracht van de combinatie

Zo combineren we moeiteloos radio, online & social met PR/free publicity en een symposium. Of mixen we het wildplakken van posters en statische stickers met lokale TV, moving billboards en een publieksevent. Voor SalzburgerLand laten we het sneeuwen op het strand van Scheveningen en laten we Nederlanders jodelen bij Ekdom in de Morgen op Radio 10. Maar we laten de dag na de naamswijziging ook een barista speciale Techniek Nederland ochtendkranten uitdelen op hun kantoor. Of Rubrik’s cubes als give-away, zit-kubus, vloerbedekking, signing en wedstrijd op het Physics-event.