Nieuws
archief

Nieuwe energie bij O2! Meet Mirjam en Erina

O2 heeft er twee nieuwe collega’s bij! Dat is altijd leuk, want nieuwe mensen brengen nieuwe energie. We stellen ‘onze’ Mirjam en Erina graag even voor.

Mirjam Wieleman heeft inmiddels 25 jaar ervaring in het communicatievak. Ze werkte zowel in dienstverband als op freelance-basis op communicatie- en marketingposities bij diverse bedrijven en aan bureauzijde. Mirjam gaat al die waardevolle ervaring inzetten als account director op verschillende klanten.

Inspirerende campagne voor het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn

Voor alle organisaties in Zorg en Welzijn is RegioPlus – samen met haar veertien regionale werkgeversorganisaties – de initiatiefnemer van het Waarschuwingsregister. Een register dat ervoor moet zorgen dat cliënten kunnen vertrouwen op een veilige zorgrelatie. Het register werkt preventief tegen medewerkers die in de fout gaan als het gaat om diefstal, mishandeling en seksueel grensoverschrijdend gedrag. Na een pilot van twee jaar in de regio Haaglanden gaat het register landelijk. O2 verzorgt de ondersteunende campagne.

entrea lindenhout Niet 2x zo groot, maar 3x zo goed!

Op 1 april zijn Entrea en Lindenhout bestuurlijk samengegaan. Niet om twee keer groter te zijn, maar om drie keer zo goed te zijn in de hulp voor kinderen, jongeren en gezinnen met complexe problematiek. Maar wie zit te wachten op ‘fusiecommunicatie’?

Online zomersporten in SalzburgerLand

SalzburgerLand staat met plaatsen als Flachau, Zell am See-Kaprun en Saalbach-Hinterglemm heel stevig op de Nederlandse wintersportkaart. Maar wat als SalzburgerLand die toeristen ook graag in de zomer willen ontvangen? Met een voorstel voor een ander product, en deels ook gericht op een andere doelgroep? SalzburgerLand vroeg ons een online campagne te ontwikkelen, waarbij tien deelnemende regio’s ieder hun eigen aandeel in de exposure kregen.

Case: De Zorg Brandveilig

Brancheorganisaties Zorg en Brandweer Nederland willen dat zorgorganisaties brandveiliger worden. Een programma van 2,5 jaar vol activiteiten moet de omslag teweegbrengen naar risicogestuurde brandveiligheid. Om die omslag waar te maken zet O2 volop in op communicatie die geen angst zaait, maar juist hulp en inspiratie biedt met tools, instrumenten en praktijkverhalen.

Pagina's