Nieuws
archief

Laat je merk shinen

‘Branding’ is een mooi containerbegrip geworden: er valt zo veel onder dat het soms moeilijk is om te bepalen wat ‘branding’ nu eigenlijk is. Wat ons betreft is branding ‘bouwen aan je merk’ en ja - ook dat is behoorlijk breed. Maar wat doe je als je het idee hebt dat je merk wel wat meer mag shinen?

1. Check it out
Check extern of ook daar de mening leeft dat je merk meer mag shinen. De input van een paar klanten kan heel waardevol zijn!

Wij zijn Techniek Nederland, de makers van morgen

UNETO-VNI is sinds jaar en dag bekend als dé ondernemersvereniging van de installatiebranche. Maar de sector ontwikkelt zich razendsnel en de ambities van de vereniging zijn terecht groot. Techniek Nederland wordt de nieuwe naam en O2 wordt gevraagd te helpen bij de ontwikkeling van de merkstrategie, het merkverhaal, de communicatie naar leden en de introductiecampagne ‘voor heel Nederland’.

Met Ekdom in de Morgen naar SalzburgerLand

De zomercampagne 2019 voor SalzburgerLand draait vooral om actieve vakanties in de buitenlucht. Wandelen, mountainbiken, fietsen, klimmen, raften... en tegelijk genieten van de bergen en natuurlijk de Oostenrijkse Gemütlichkeit. De doelgroep is breed: gezinnen met jongere kinderen, jonge stellen en koppels ‘45+’. Een mooie klus met als doel ‘branding SalzburgerLand’.

SalzburgerLand - het hele jaar door

Nederlanders hebben iets met Oostenrijk. De bergen, de sneeuw, de schnitzels, het bier, de gastvrijheid en de gezelligheid: het is goed toeven daar. SalzburgerLand is na Tirol verreweg de bekendste en grootste regio in aantallen Nederlanders die er op vakantie gaan: per jaar maar liefst zo’n 450.000! Aan O2 de taak om dat aantal te laten groeien, zowel in het zomer- als winterseizoen. En dat lukt! We zijn dan ook het hele jaar door online en offline aanwezig in de markt.

Wij zijn PLUS, altijd

‘Goed eten, daar houden we van’ is de trotse en krachtige externe belofte van PLUS. Stap voor stap komt hiermee het doel ‘De Beste Supermarkt van Nederland’ binnen handbereik. En iedere dag leveren de 18.000 medewerkers van PLUS hier een waardevolle bijdrage aan. Maar intern valt ook bescheidenheid op en mag de trots voor een prachtig merk als PLUS wel wat beter gevoeld en gezien worden. O2 ontwikkelde een prachtig intern magazine om de trots en energie die binnen de organisatie aanwezig is een podium te geven!

Pagina's