Nieuws
archief

Tien tips voor een succesvol event

Er schuilen twee grote gevaren in het organiseren van een groot event. Het eerste gevaar is dat je gillend gek wordt van alle zaken waar je aan had moeten denken (maar niet aan gedacht hebt). Het tweede gevaar is dat het dodelijk saai is en iedereen in slaap valt.
Wil je nu echt een spetterend personeelsfeest of inspirerend congres, maak dan gebruik van deze tips. En mocht je alsnog gillend gek worden, bel dan gerust O2, dan regelen wij het voor je.

Interactief congres De Zorg Brandveilig

De activiteiten van programma ‘De Zorg Brandveilig’ hebben de afgelopen jaren veel nieuwe kennis en inzichten over brandveiligheid in de zorg opgeleverd. Brancheorganisaties Zorg en Brandweer Nederland willen dit graag delen met zorg- en brandweerprofessionals tijdens een congres. Maar hoe houd je dit een dag lang inspirerend voor alle bezoekers?

NWO PHYSICS@VELDHOVEN 2018 BREAKING BRAINS

Elk jaar komen in januari 2.000 natuurkundigen van over de hele wereld samen voor – wat NWO noemt – ‘het Nederlandse feestje van de natuurkunde’. Tijdens Physics@Veldhoven praten ze elkaar bij over nanotechnologie, zwarte gaten, zwaartekrachtsgolven, onzichtbare materie… Kortom, de wetten van de natuur. NWO vroeg O2 een origineel thema te ontwikkelen, waar de energie vanaf spat en een aankleding die de bezoekers het liefst mee naar huis nemen. Niet onbelangrijk: physicist proof en fun! Natuurkundigen houden wel van een ‘nerdie’ uitdaging en O2 ook.

Nieuw keurmerk VastgoedPRO zet bouwkundig keurders op de kaart

VastgoedPRO heeft een keurmerk voor bouwkundig keurders in het leven geroepen. Met het keurmerk wil VastgoedPRO de erkenning van de beroepsgroep faciliteren en inspelen op de behoefte van keurders om zich te verenigen. Het geeft keurders een serieuze kwaliteitsimpuls én met een keurmerk kunnen keurders zich - vooral richting consument - onderscheiden in de markt als betrouwbaar partner. Hoe zet je zo'n consumentenkeurmerk in de markt? En hoe zorg je ervoor dat bouwkundig keurders jouw keurmerk willen voeren?

 

Ruimte voor nieuwe energie

Ontwikkel een communicatiecampagne die werknemers en werkgevers in de metaal & techniek enthousiast maakt om gebruik te maken van een nieuwe regeling binnen de cao: het generatiepact. Dat is een regeling die oudere werknemers in staat stelt minder te werken waardoor er plaats komt voor jongeren in het bedrijf. Aan O2 de uitdaging om van een juridisch gedicteerd cao-reglement een aansprekende boodschap in een toegankelijke vorm te maken.

 

Pagina's