1.000 medewerkers
1 Allerzorg

01/09/2014

Begin dit jaar zijn we begonnen met het formuleren van de kernwaarden van Allerzorg. Die prachtige kernwaarden staan nu op papier, maar ze worden pas echt waardevol wanneer iedereen begrijpt wat je er in de praktijk mee bedoelt.

Vanuit het thema ‘Ik ben Allerzorg’ nodigen we alle medewerkers uit om mee te doen aan één van de acht sessies die we door heel het land organiseren. Een prachtig middagprogramma gericht op het leren kennen en begrijpen van de kernwaarden met als uiteindelijke doel het mooier en sterker maken van Allerzorg. Van Lemmer tot Venlo en van Dalfsen tot Lisse praten bijna 300 Allerzorg collega’s met elkaar over wat hen bindt en discussiëren ze over de consequenties en de grenzen van hun kernwaarden. Samen geven ze antwoord op de vraag: ‘wat betekenen de kernwaarden voor mij als medewerker?’

O2 begeleidt de sessies, waarbij directie en management van Allerzorg voor de groep staan en het gesprek met hun medewerkers aangaan. Medewerkers voelen zich gehoord en gezien en dat maakt veel positieve energie los. Kernwaarden worden herkend en omarmd en verbeterpunten voor de organisatie worden verzameld. Na de zomer gaan we samen verder met inspireren, door versterkte interne communicatie en storytelling. Zo zullen de kernwaarden steeds meer leiden tot het gewenste gedrag. Wordt vervolgd.

Wil je meer weten over dit project? Neem contact op met René.    


Deel dit artikel via: