Een event van A tot Z

{"autoplay":"true","autoplay_speed":"3000","speed":"300","arrows":"true","dots":"true","rtl":"false"}

 

O2 Communicatie is al jaren bezig om zorgorganisaties te stimuleren werk te maken van agressie tegen hun medewerkers. Met de campagne ‘Wees duidelijk over agressie’ zijn al veel organisaties in beweging, maar de sociale partners in de zorg en jeugdzorg willen nog veel meer bereiken.

 

Inspireren en motiveren

We stellen een event voor om professionals uit alle zorgbranches nog meer te inspireren en motiveren. Het event krijgt een laagdrempelige, activerende naam: ‘Agressie aanpakken doe je zó!’ De sociale partners zijn enthousiast en willen mikken op 1.000 bezoekers. En O2 mag het van A tot Z regelen.

Opblaasbare domes

We selecteren een locatie waar 1.000 man plenair in past, maar waar ook ruimte is voor negen parallelsessies en een grote beursvloer. We doen de promotie, genereren free publicity, werven 20 exposanten voor de beurs, briefen de sprekers en verzorgen het programma. De locatie verandert van kale zwarte hal naar aangeklede, inspirerende ruimte. Opblaasbare domes met gekleurde LED lampen geven de parallelsessies een bijzondere uitstraling.

Improvisatie

De dag zelf coördineren we met draaiboeken en op improvisatie, tien man sterk. Het is een groot succes. Duizend zorgprofessionals delen hun kennis en ervaring over de aanpak van agressie. Nog niet eerder vond een event van deze omvang plaats over dit onderwerp.

Deel dit artikel via: