Lekker opvallen met flinke korting

{"autoplay":"true","autoplay_speed":"3000","speed":"300","arrows":"true","dots":"true","rtl":"false"}

 

Media kunnen (heel!) erg duur zijn. Maar niet elk medium is altijd ‘uitverkocht’. En dat kan heel interessante kortingen opleveren. De inzet is vooral geschikt als aanvulling op een lopende campagne.

 

Je moet er natuurlijk wel net de geschikte campagne voor hebben lopen, of het product voor hebben, maar soms kun je last-minute tegen superprijzen flinke media-impact kopen. Denk aan een week lang adverteren op snelwegmasten voor de helft van het normale tarief, of abri’s in een bepaalde regio voor 25% van de standaard prijs. Maar ook een week lang commercials op radio of stickers achterop bussen kunnen soms heel scherp geprijsd zijn. Het zijn zeg maar de ‘uitverkoopjes’ die op dat moment nog geen koper hebben, en om die reden last-minute voor heel lage prijzen in de markt worden gezet. Last-minute betekent natuuurlijk wel snel beslissen (en snel uitingen aanleveren). Via ‘MediaAlarm’ van ons mediabureau Zuiver worden we op de hoogte gehouden van deze super-aanbiedingen. Wil je er meer van weten of ook op de hoogte gehouden worden? Laat het ons weten!

 

Meer weten over dit onderwerp? Neem contact op met Hans

Deel dit artikel via: