Spetterende eerste editie van de Dag van het Vastgoed

{"autoplay":"true","autoplay_speed":"3000","speed":"300","arrows":"true","dots":"true","rtl":"false"}

 

VastgoedPRO wil met de Dag van het Vastgoed een gloednieuw event voor vastgoedprofessionals in de woningmarkt neerzetten. Niet alleen voor de eigen leden, maar voor alle makelaars, taxateurs, notarissen en hypotheekadviseurs- en verstrekkers. Het event is de opvolger van het succesvolle Nationale Symposium Makelaardij (NSM), waarvan VastgoedPRO tien jaar lang medeorganisator was.

 

Op de kaart

Belangrijk uitgangspunt voor het event: het beste van NSM aanvullen met verfrissende ideeën. Aan O2 de vraag om deze nieuwe Dag van het Vastgoed krachtig neer te zetten. We ontwikkelden de complete look&feel van de Dag van het Vastgoed. Een modern logo vormt de basis, aangevuld met een aanscherping van het thema: ‘Samenwerking in de keten’ wordt ‘1+1=3 – Sterker door samenwerken’. We zorgen voor opvallende uitnodigingen, aankleding van de zaal, bewegwijzering, vakbladadvertentie, goodies enz. In de stand van VastgoedPRO kunnen bezoekers onder het motto ‘Vergroot uw slagkracht met VastgoedPRO’ niet alleen alles horen over de voordelen voor leden, maar ook hun eigen slagkracht op een boksbal testen – en een Apple Watch winnen. De Dag van het Vastgoed staat op de kaart – ook voor de toekomstige edities!

Wil je meer weten over dit project? Neem contact op met Hans.

Deel dit artikel via: