Sterker Merk voor álle kinderen Spring kinderopvang

{"autoplay":"true","autoplay_speed":"3000","speed":"300","arrows":"true","dots":"true","rtl":"false"}

 

“We zijn al een sterk merk, maar we willen meer!” Met die ambitie klopte Spring kinderopvang bij ons aan. Spring blijft zich ontwikkelen als organisatie voor kinderopvang. Om de eigen kracht intern en extern nog beter over te kunnen brengen is een sterker merk nodig. Zo’n prachtige ambitie, daar krijgen wij nou energie van!

 

Betekenisvol en duurzaam

In drie merksessies gingen wij met Spring op zoek naar wat hen betekenisvol en duurzaam onderscheidend maakt van anderen. Zo haalden we het leidende principe naar boven dat duidelijk naar voren komt in de manier van denken en doen binnen Spring:

”Meedoen is veel leuker als je iets te zeggen hebt.”

Het gaat over elkaar willen leren kennen en oprecht geïnteresseerd zijn in de ander. Het gaat om de overtuiging dat ‘echt samen en in verbinding’ dingen leuker maakt en beter is voor iedereen. Die belofte van Spring vingen we in een nieuwe pay-off bij het logo: “Nieuwsgierig naar jou. Spring kinderopvang.”

‘Kom je meedoen?’

Vervolgens hebben we het leidende principe vertaald naar een creatief concept waarin kinderen je uitnodigen om mee te komen doen. Dat doen ze vanuit de omgeving van een kinderopvang waar je graag wilt zijn. Een omgeving waar je overduidelijk mee mag doen.

Logo en huisstijl

De nieuwe merkidentiteit van Spring laten we tot uitdrukking komen in een nieuw logo en een nieuwe huisstijl, met nieuwe beelden en vormentaal. Én in de teksten binnen die stijl.

Vanaf dit voorjaar wordt de nieuwe huisstijl en uitstraling van Spring verder uitgerold in verschillende middelen zoals stationery, website, e-zine, folders, posters, outdoor signing en nog veel meer.

 

Wil je meer weten over dit project? Neem contact op met Anouk.

Deel dit artikel via: