Wanneer is iets nieuw?

{"autoplay":"true","autoplay_speed":"3000","speed":"300","arrows":"true","dots":"true","rtl":"false"}

 

Nieuwe klanten, nieuwe projecten, nieuwe mensen… Maar wanneer verdient iets eigenlijk het predicaat ‘nieuw’? Want soms voelt iets dat niet meer nieuw is, toch als nieuw. Daar hadden we het over met ons team, en het leek ons een goed idee om wat nieuw is en wat nieuw geweest is in een nieuwsbrief (…) te verwerken.

 

Om maar eens met ons kantoor te beginnen. In oktober 2019 verhuisden we naar Creative Valley Utrecht Centraal. Nu dus zo’n 3,5 jaar geleden, maar het voelt nog steeds nieuw. Nu zat daar natuurlijk een rare coronatijd tussen, dus dat zal ertoe bijgedragen hebben. Maar het pand, de faciliteiten, de ligging en de manier van (flex)werken voelen voor ons gelukkig ook nog steeds ‘nieuw’.

 

Wat zeker elke keer weer nieuw is, is de samenstelling van ons team. In het afgelopen jaar kwamen er weer vier nieuwe en leuke collega’s bij: Marit, Danielle, Amber en Julia. En ook een beetje nieuw: in mei kwam Liona terug van zwangerschapsverlof – dat vinden we ook een beetje nieuw.

 

En dan de klanten! Want daar is ‘nieuw’ natuurlijk altijd heel mooi om te vertellen. Nou, echt nieuw zijn Jersey (het Britse eiland voor de kust van Frankrijk), GGZ-organisatie Lister en platform ikfiets.nl. Wat we daarvoor hebben gedaan? Introductiecampagne online en offline, aanscherpen positionering, online en social contentbeheer en meer. Er is meer groot nieuws op klantengebied trouwens, maar dat mogen we nog niet vertellen…

 

Tot slot: nieuwe projecten bij bestaande klanten. Dat vinden we namelijk net zo mooi als de nieuwe klanten. Van projecten op het gebied van Mantelzorg in de Metalektro tot een out-of-home campagne voor SalzburgerLand. En van een campagne voor Techniek Nederland in het populaire programma Somertijd op Radio 10 tot een campagne voor de introductie van het nieuwe intranet van de gemeente Utrecht.

 

Dus ‘nieuw’: we hebben hier altijd nieuws!

 

Hans

Deel dit artikel via: