Wij zijn PLUS altijd

{"autoplay":"true","autoplay_speed":"3000","speed":"300","arrows":"true","dots":"true","rtl":"false"}

 

‘Goed eten, daar houden we van’ is de trotse en krachtige externe belofte van PLUS. Stap voor stap komt hiermee het doel ‘De Beste Supermarkt van Nederland’ binnen handbereik. En iedere dag leveren de 18.000 medewerkers van PLUS hier een waardevolle bijdrage aan. Maar intern valt ook bescheidenheid op en mag de trots voor een prachtig merk als PLUS wel wat beter gevoeld en gezien worden. O2 ontwikkelde een prachtig intern magazine om de trots en energie die binnen de organisatie aanwezig is een podium te geven!

 

Glossy

We willen iedereen die bij PLUS werkt – vooral winkelmedewerkers – nadrukkelijk betrekken bij alles wat PLUS tot PLUS maakt en meer verbinden met het merk PLUS.

In het medewerkersmagazine Briljant komt de lezer dan ook PLUS over de volle breedte tegen. Koken bij PLUS medewerkers thuis, de mooiste lokale initiatieven, medewerkers die een dag elkaars baan ervaren, het hoe en waarom van grote marketingacties en hoe een distributiecentrum werkt. Afwisselende content die in de kantine, in de bus of thuis lekker wegleest.

Beeld heeft bij iedere rubriek een belangrijke plek in het magazine; we plaatsen grote foto’s van de favoriete producten van medewerkers, van medewerkers op de werkvloer, maar nemen ook een kijkje bij medewerkers thuis en op de cover en backcover wordt een medewerker in het zonnetje gezet.

Kortom: twee keer per jaar een prachtige glossy van 48 pagina’s boordevol trotse verhalen over alles wat PLUS tot PLUS maakt. Trots!

Wil je meer weten over dit project? Neem dan contact op met Hans.

Deel dit artikel via: