Zet je huis te koop en win een VIP-verhuizing!

{"autoplay":"true","autoplay_speed":"3000","speed":"300","arrows":"true","dots":"true","rtl":"false"}

 

Huizenzoekers zijn er genoeg. Waar niet genoeg van is, zijn de huizen zelf. En dat is niet alleen vervelend voor kopers, maar ook voor makelaars, die graag helpen bij de aankoop en verkoop van een huis. Vastgoedpro wil daarom aan de start van 2022 een opvallende actie ontwikkelen. Met als doel consumenten ertoe te bewegen hun huis bij een Vastgoedpro-makelaar te koop aan te bieden. Maar dat willen andere makelaars ook, die daarvoor onder andere campagne voeren met ‘een gratis adviesgesprek bij u thuis’. Dat kan beter vonden we.

 

VIP-verhuisservice

In de campagne gaan we de mensen die hun huis te koop aanbieden, belonen. Met een opvallende, maar ook prettige prijs: een VIP-verhuizing! Want al het gedoe rondom een verhuizing, daar zit niemand op te wachten. Vastgoedpro laat daarom elke week een huizenverkoper de VIP-verhuisservice winnen. Daarmee kun je je verhuizing soepel laten verzorgen door professionals, of je boekt een luxe hotel vlak na je verhuizing en laat je er met een limousine heen brengen… Acht weken lang gaat er een prijs van € 2.500 uit naar een huizenverkoper.

 

Landelijk concept, lokale impact

Met de actie wil Vastgoedpro met name haar ruim 600 makelaars faciliteren. Daarom krijgen die een opvallend mailpakket in de bus. Met posters voor op kantoor en in de etalage, met flyers om uit te delen of in bepaalde buurten te verspreiden en met uitleg van de actie. Online bieden we direct bruikbare materialen voor de makelaars aan: persberichten voor lokale media, advertenties voor huis-aan-huis kranten en uiteraard kant-en-klare posts voor socialmediakanalen. Overkoepelend lanceren we een campagne op social media, waarbij we ons specifiek richten op potentiële huizenverkopers en mensen met een soortgelijk profiel. Alle materialen stralen actie uit: de opvallende limousine met aanhanger is de knipoog naar de verhuizing, het win-element is in opvallende Las Vegas-achtige vormgeving verwerkt. De actie loopt nog tot begin april, maar de eerste winnaars hebben hun prijs met een big smile in ontvangst genomen!

 

Wil je meer weten over dit project? Neem contact op met Hans

Deel dit artikel via: