Click "Enter" to submit the form.

Tijdens de eerste corona-lockdowns kwamen de kantoorpanden deels leeg te staan. Voor een facilitair dienstverlener als Sodexo een harde klap. In het voorjaar van 2021 kwam daar verandering in. De kantoorpanden mochten weer open en veel mensen stonden te springen om weer naar kantoor te gaan. Een perfect moment om met een campagne te laten zien dat de mensen van Sodexo er ook weer klaar voor zijn.

Klant:
Sodexo

Services:
Concept & video

Stil zitten is geen optie

We verplaatsen ons in het gevoel van medewerkers die niet meer stil kunnen zitten, die staan te popelen om samen aan de slag te gaan. En vergroten dat uit. Een zomerse campagne vol bruisende energie. We ontwikkelen de campagne #zinin!

Ze bewegen in ritme, tikken op hun bureau, slaan op pannen en deksels, laten de koffiemelk weer schuimen en trommelen met schroevendraaiers tegen de leiding. De medewerkers maken zo hun eigen muzieknummer en figureren zelf in de korte campagne film. Geen corporate video maar een die swingt. Samen met een serie LinkedIn posts, waar de eigen medewerkers ook de hoofdrol in spelen, hebben we die energie overgebracht op medewerkers en klanten.


Frisse start

Met drukwerk in een energieke campagnestijl en passende gimmicks op de deurmat hebben we alle medewerkers en klanten van Sodexo enthousiast gemaakt. Samen gaan we er weer tegenaan en maken we een frisse start. #zinIn!

De campagne slaat aan. Collega’s krijgen er energie van, worden enthousiast en adopteren #zinIn! in hun eigen werkzaamheden.

Meer weten over deze case?

Bel of mail met Krijn