Spring Kinderopvang stond al stevig, maar wilde méér: een merk dat de eigen kracht nog beter laat zien – binnen én buiten de organisatie. Vanuit die ambitie gingen we samen op zoek naar het kloppend hart van Spring.
In drie merksessies brachten we de drijfveren, overtuigingen en unieke cultuur van Spring in kaart. De rode draad: de overtuiging dat je pas echt meedoet als je ook iets te zeggen hebt. Die gedachte vingen we in een belofte die alles zegt over hoe Spring werkt en denkt:
“Nieuwsgierig naar jou. Spring Kinderopvang.”
Vanuit deze merkbelofte ontwikkelden we een creatief concept waarin kinderen uitnodigen om mee te doen. Vanuit een omgeving waar je welkom bent, gezien wordt en vanzelf mee mag doen. Een plek waar nieuwsgierigheid leidt tot verbinding.
We vertaalden het merkverhaal naar een nieuwe visuele identiteit: een fris logo, een warme en speelse vormentaal, een beeldstijl vol interactie en oprechte aandacht. Ook in tone of voice en copy komt het merk tot leven. Een nieuwe stijl uitgerold in alle middelen: van website tot posters, van e-zine tot outdoor signing. Een merk met betekenis, klaar voor de toekomst.