Veel content, veel bereik
Hoe laat je je doelgroep weten wat er allemaal te beleven, te zien en te doen is op een vakantiebestemming? Naamsbekendheid is dan niet eens zozeer een doel, het gaat veel meer om in een selectief medium voor je doelgroep veel content kwijt te kunnen. Bij voorkeur onder redactie van datzelfde medium. Voor onze klanten SalzburgerLand en Baden Württemberg slaagden we daar prima in.
Wandelen en fietsen – dat is een belangrijk deel van het zomeraanbod in SalzburgerLand. Maar dan wel van makkelijk tot moeilijk, van een route met de kinderwagen tot klimmen over het ijs en van keihard downhill moutainbiken tot relaxed gravelbiken. En dan is er de cultuur in de stad Salzburg, de kastelen in de regio, de meren, de berghutten, de gemütlichkeit… elke partner in de campagne heeft zijn eigen verhaal.
Dé oplossing: branded content!
De zuid-Duitse regio Baden Württemberg is vooral onder die naam niet erg bekend in Nederland. Maar met het Zwarte woud, de stad Freiburg, de wijnvelden, de prachtige fietsroutes en meer heeft de regio wel degelijk veel te bieden. Maar om dat te vertellen hebben we dus letterlijk ruimte nodig. En die ruimte creëren we door een branded content samenwerking met de magazines Zin en Fiets actief. Op basis van een door ons georganiseerde reis verschijnen er twee artikelen die de veelzijdigheid van de regio beschrijven. Enerzijds voor 45+ koppels, anderzijds voor de recreatieve fietser. In totaal meer dan 20 pagina’s redactionele aandacht met een publiciteitswaarde die een veelvoud van de investering is.
Wil je meer weten over deze campagnes? Neem contact op met Hans.